Nespremnost klijenta za web stranicu
Treba predočiti sve najvažnije činjenice da bi vam mi dali najbolji feedback na ideju i da bi mogli adekvatno da pripremimo prijedlog riješenja i daljnjih aktivnosti u razvoju identiteta vaše web lokacije. Uistinu rijetko je korisna web stranica koju nitko ne vidi, ali ima i takvih slučajeva. No oni nam sad nisu važni, nekada je potrebno samo da imate web stranicu ako imate već potpuno razvijen posao i zapravo samo ponekada pošaljete link web stranice sa nekom uslugom da bi je klijent lakše razumio ili odabrao onu koja mu je adekvatna, to su nešto kao prezentacijske web stranice koje tada imaju smisla. Ali za nove web stranice u nastajanju i sa mladim brendovima priča je potpuno drugačija.
Ako je nespremnost klijenta za izradu veb sajta postane problem zbog nerazumevanja i nepravilnog ulaska u proces, onda trebarazgovarati sa klijentom o razlozima njihove nespremnosti i pronaći načine da ih motivirate ili podržite i pomognete savetodacno u procesu izrade sajta. Važno je klijentu objasniti prednosti i benefite koje bi imali sa veb sajtom i kako bi taj sajt mogao da doprinese njihovom poslovanju ili ciljevima.